Wednesday, July 4, 2012

Kına Müziklerine Geçsek mi....:)


Kına fikirlerinden sonra kına müzikleri yazısı yapmazsak olmaz..Şimdi ben elimdekileri paylaşıorum.Kına için Fikirler den sonra bundada bana yardımcı olacağınızı düşünüyorum;)




*İzel-Bebek


*Candan Erçetin-vay halime


*bahçlerde börülce


*kesik çayır-neşet etraş


*illede roman olsun


*ay damat


*ya elli-mezdeke galiba


*Atiye -hali hal


*ayancık eymeleri


*ankaranın dağları büklüm büklüm


*fasulya


*katmer


*hadi güzelim gel bana


*babutsa-yanayım


*enbe-rakkas


*7 kocalı hürmüz-bu gece lazım-


*Ringa


*mezdeke-alabına yallah-allıne


*tarkan-öp


*Sezen aksu-rakkas-onu alma beni al


*Ajda pekkan-nikah-yakar geçerim


*Kenan doğulu-doktor-güzeller içinden


*Nil özalp-kalp boş


*Nil k.ibrahimgil-evlenmek gerek


*Göksel-başıma gelenler


*Füsüun önal-oh olsun


*Yasemin kumral-bim bam bom






Aklıma geldikçe buraya eklicem bayanlar;)





















Bu arada kına yakılırken Candan Erçetin-Yüksek Yüksek Tepeler i düşünüorum aklında şöle dramatik ağlamalı duygusal şarkı türkü olan var mı.....








No comments:

Post a Comment